ترفند 5 ثانیه ای برای قیمت طراحی سایت - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

وردپرس کاربردهای مختلفی در ساخت سایت، وبلاگ و فروشگاه‌های اینترنتی دارد که قبل از صحبت درباره طراحی سایت وردپرسی، بد نیست با آن‌ها آشنا شویم.

طیف گسترده خدمات مبتنی بر طراحی سایت مانند فروشگاه الکترونیکی، باشگاه مشتریان، نرم افزارهای تحت وب، تجارت آنلاین و نرم افزار های تلفن همراه در ابعاد شرکت های کوچک تا سازمان های بزرگ و پروژه های ملی نقطه تمایز ما با سایرین می باشد .

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

بله! پشتیبانی فنی ویترین رایگانه. شما هر موقع که سؤالی در مورد بخش‌های فنی سایت یا عدم کارکرد درست سایت خودتون داشته باشید، می‌تونید با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم.

برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، ابتدا اطلاعات مهم کسب‌وکارتان مثل نام، آدرس و شماره تماس را تکمیل کنید. سپس می‌توانید تنظیماتی مثل اتصال به دامنه دلخواه، درگاه پرداخت آنلاین، اینماد و موارد دیگر را مطابق با آموزش‌ها انجام دهید یا از تیم ویترین کمک بگیرید. در این مرحله زیرساخت فعالیت آنلاین شما آماده شده است!

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، قلب فروشگاه اینترنتی شماست. توضیحات و تصاویر هر محصول را با جزئیات وارد کنید.

هاست ها نیز باید دائما به روز شوند. بنابراین اگر هاست ماهیانه دریافت می کنید، برای استفاده اینجا را بررسی کنید از آن باید هزینه ای ماهانه بپردازید.

در صورت تمایل می توانیم برای مشتریان خاص پسند و بلندپرواز طراحی اختصاصی صفحات و بنرهای ویژه داشته باشیم. همچنین در صورتی که می‌خواهید در عبارت های مهمی که مشتریان‌تان سرچ می‌کنند بالاتر دیده شوید خدمات سئو در اختیار شما قرار می دهیم تا مشتریان شما را راحت‌تر پیدا کنند.

ما در همیار سایت ما برای طراحی سایت فروشگاهی ابتدا پکیجی از تمام نیاز های اساسی یک سایت فروشگاهی این سایت را که برای هر وب سایت فروشگاهی مورد نیاز است را در نظر میگیریم و از هزینه نهایی مشتری کم میکنیم تا مشتری تنها بر اساس نیاز خود هزینه کند، نه برای امکاناتی که هیچ نیازی به آن منلع ها ندارید و تنها باعث ایجاد باگ در سایت و کاهش سرعت و عمکلرد سایت شما می شود.

بهینه ادامه مطلب سازی موتورهای جستجو یا به اختصار سئو به معنای بهینه سازی وب سایت شماست تا کاربران تجربه خوبی از وب سایت شما داشته باشند. این به کاربران این امکان را می دهد که در هنگام جستجوی کلمات مرتبط با صنعت شما، وب سایت شما را مرور کنند و محصولی را از شما بخرند.

شما در وردپرس به راحتی می‌توانید از افزونه‌ و قالب‌های مختلف برای طراحی سایت خود استفاده کنید. این مسئله انعطاف پذیری بالای وردپرس را نشان می‌دهد.

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

از جمله نمونه کار های این شرکت میتوان به طراحی سایت صنعت امن، طراحی سایت خبری آشپزی ما، صنایع چرم روما، بامیکا و … اشاره کرد.

فرقی نمی‌کند فروشگاه اینترنتی شما چه تعداد سفارش دارد. سرورهای مقیاس‌پذیر ویترین می‌تواند همپای رشد کسب‌وکار شما، منابع لازم برای میزبانی از وبسایت شما را تأمین کند.

Report this wiki page