راهنمای نهایی شرکت طراحی سایت - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

افزونه‌ها: در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.

ایستا را می‌توان گفت که این سایت‌ها به طور کامل شبیه یک کاتالوگ الکترونیک هستند، که برای معرفی مشخصات و ویژگی‌های کلی و همچنین معرفی ارائه دهنده کالا را بوجود آمده اند.

تعادل بصری یکی از مهم‌ترین المان‌ها در طراحی وبسایت است یعنی ظاهر سایت باید طوری طراحی شود که فقط یک بخش جداگانه از سایت نتواند به تنهایی تمرکز کاربر را به خود جلب کند و باید کلیت بصری وبسایت باعث جذب مخاطب شود در طراحی سایت بهترین کار این است یک خط فرضی وسط صفحه وبسایت خود بکشید تا بتوانید تعادل را در آن رعایت کنید.

هر ماه وبسایت خود را چک کنید تا مطمئن شوید که درست کار می‌کند و باگ ندارد و از همه مهم‌تر این که مطالبتان درست و به روز است. هنگامی که در فکر طراحی دوباره سایتتان هستید به تغییراتی می‌تواند باعث بهبود وبسایتتان شود فکر کنید چگونه می‌توانید  استفاده از وبساتتان را راحتر کنید یا عملکرد آن را تقویت کنید.

منظور از ریتم تکرار عناصر مهم در صفحه اصلی است تا شما بتوانید در سایت خود انسجام ایجاد کنید. به طور مثال شما می‌توانید با یک کار ساده مانند استفاده از لوگویتان در تمام مطالب و یا استفاده از یک فونت یک دست، یک ریتم یکدست ایجاد کنید که همین یکپارچه بودن باعث می‌شود تا مخاطبتان خیلی راحت از وبسایت شما استفاده کند و از شلوغی و گمراهی آنها جلوگیری کنید.

به ویژه آن که روز به روز زبان‌های برنامه نویسی و منابع و مراجع آن آپدیت می‌شوند و نیاز است تا به صورت مداوم علم خود را به روزرسانی کنید. در این بخش، چند نکته مهم برای حرفه‌ای شدن در این حوزه را با شما در میان می‌گذاریم.

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید (تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را توضیحات بیشتر بزنید.

همانطو که می دانید ما نه تنها در طراحی سایت بلکه برای تمامی کارها به ابزار های کمکی نیار داریم […]

در سایت‌های استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا طراحی سایت را یاد بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستم‌های پیشرفته‌ مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایت‌های استاتیک بسیار کمتر شده است.

یکی دیگر از مراحل اولیه طراحی سایت این است که برای شروع به دنبال راهی بگردید تا با کم‌ترین هزینه ممکن، شما منلع را تبدیل به یک طراح حرفه‌ای کند.

کلاس‌های آموزشی که با کسب تجربیات بالایی همراه است، اما نیازمند صرف وقت بیشتر و هزینه بالاتر می‌باشد.

برای اینکه بتوانید سایت ادامه مطلب مورد نظر را با بهترین استراتژی برای جذب مشتری اداره کنید، باید به استخدام یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای بپردازید کلیک کنید و از او مشاوره بگیرید تا مخاطب بیشتری به سایتی که طراحی کرده‌اید، جذب نمایید.

انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

طراحی سایت لوازم یدکی که در هر فروشگاهی نمی‌توان یافت.

Report this wiki page